2017 Kasım Sayısı English
Anasayfa  |  Künye   |  Haberler  |  İletişim

Hızlı Erişim







Tarım İşletmelerinin Pazarlama Kabiliyetlerini Geliştirmek için Verilen Hibelerden Yararlanma Durumu
(Benefiting Situation of Agricultural Organisations from the Grant Supports to Improve their Marketing Capabilities )

Yazar : METİN CAN  Murat SAYILI , Murat YILMAZÇOBAN , İhsan BİLİCİ  
Türü : Telif
Baskı Yılı : 2014
Sayı : 5.1
Sayfa : 109-132


Özet
Türkiye’de tarım işletmelerinin pazarlama kabiliyetlerini geliştirmek için çalışma konularıyla ilgili uygulayacakları projelerde kamu kurumları tarafından hibe şeklinde finansman desteği verilmektedir. Bu desteklerin geri ödemesiz olarak veriliyor olması ve yapılacak yatırımlara ciddi miktarlarda katkı sağlaması nedeniyle tarımsal pazarlama kanallarındaki aktörler tarafından önemli bir fırsat olarak görülmektedirler. Bu hibeler Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu ve Kalkınma Ajansları olmak üzere üç kurum tarafından verilmektedir. Çalışmada tarımsal pazarlama ve yukarıda ismi geçen kurumların işleme, paketleme ve depolama gibi tarım işletmelerinin pazarlama kabiliyetlerini geliştirmek için verdikleri hibe olanakları ortaya konulmuştur.

Anahtar Kelimeler
Tarımsal Pazarlama, Hibe, KKYDP, TKDK, Kalkınma Ajansı

Abstract
In Turkey, agricultural organizations are provided with grant supports by governmental institutions. These grants are used in their projects implemented for the marketing capabilities of agricultural organizations. These are non-repayable supports and they contribute significantly to the investments. Thus, they are seen as important opportunities by the actors in agricultural marketing channels. The grants are provided by three institutions: The Ministry of Food, Agriculture and Livestock, Agriculture and Rural Development Support Agency and the Regional Development Agencies. In the study, the grant opportunities (such as processing, packaging and storage) provided by the mentioned institutions to improve the marketing capabilities of agricultural organizations have been revealed.
how often do women cheat on their husbands married woman wants cheat read
how often do women cheat on their husbands reasons women cheat on their husbands read


Keywords
Agricultural Marketing, Grant, RDPPI, ARDSI, Development Agency

Gelişmiş Arama


Duyurular

    Kasım 2018 sayımız için makale kabul süreci başlamıştır

    Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi için Nisan 2018'de yayınlanması maksadıyla makale kabul süreci sona ermiştir.


    Taranan İndeksler

    Dergimiz aşağıdaki indeksler tarafından taranmaktadır:

    * EBSCOHost

    * DOAJ

    * Index Copernicus International

    *DRJI

    * ASOS Index

    * SCIPIO

    * ULRICHS

    * Arastirmax

    * Akademik Dizin

    * Türk Eğitim İndeksi (TEİ)

    * OAJI (Open Academic Journals Index)

    * SIS (Scientific Indexing Services)

    * Academic Resource Index

     

     


    Makale Göndermek isteyenlere önemli duyuru

    Dergimize makale göndermek ya da hakem olmak için lütfen sisteme üye olunuz. Üyelikle ilgili karşılaştığınız sıkıntılar için sbedergi@karatekin.edu.tr adresine mail atarak bilgi alabilirsiniz.
     

    most women cheat read husband cheated


Adres :Uluyazı Kampüsü İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Binası Zemin Kat No:12-13 - ÇANKIRI
Telefon :0(376) 218 95 52 Faks :0(376) 218 95 53
Eposta :sbedergi@karatekin.edu.tr

Web Yazılım & Programlama Han Yazılım Bilişim Hizmetleri